Wednesday, 5 August 2015

TUKAR CAT DINDING

bersih suci murni gitu ...


Dah kata pintu bilik tu dah cat putih...
maka dinding pon aku tukar cat sekali lah...
hehe...cat ni aku dah beli setahun lepas..
Pergghhh...lama giler kasi peram kat bwh katil...


sebelom nak cat dinding...
Kena tanggalkan segala mak nenek yg ada kat dinding...
cermin + frame...

ingat dulu ada pembaca blog tanya..
aku lekatkan frame guna ape....
aku tak suka paku dinding...
jadinya aku guna double side tape...


Guna duble side tape ni melekat elok la...
kemas jer...
tapi bila ko nak bukak balik...ya hampun!..
Mmg kena byk sabar..
byk keje oooiii...



yg frame ok lg...
tapi cermin mmg kena berhati2 sangat....
haish...aku ni bangsa tak boleh keje slow2...
cermat2 sgt ni bukan aku..
biasa asben tlg buatkan...
tp asben aku bz sgt masa ni..
gigih la aku tanggalkan cermin ni sendiri....


ko tengok...ko tengok..kan dah pecah...
aku dah cakap aku ni bukan org yg teliti sangat...
adeih la...se guni kena bebel ngan asben...
kata aku tak penyabar...
dah nak tggu dia buatkan lambat sgt...
aku bantai la...hahaha..

apapun...dengan bantuan asben tercinta...
Eh ceyh...

maka terhasil la dinding ni....
v
v
v
v
v
v
v
v
v



bersih suci murni gitu ...
tggu sikit hari lagi aku tampal balik cermin2 tu...







4 comments:

Mayudi + Asniza = Alya + Alesya said...

gelak tgk hasil bukaan cermin,, tapi mmg betulpun,, tunggu husband lambat sangat2... double tape cap apa yek guna? elok plak lekatnyer,,

Fara Dilot said...

ape nombor cat ni? die punye brand? jenis cat? kaler kelabu ke pepel ni? nak tiru

sumie said...

sepp sket...samalah kite bukan yg penyabar jugak..haha

NORITA MOHD IBRAHIM said...

Salam.. sweet sgt kaler tu...akak suka lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...