Thursday 6 August 2015

FEATURE WALL :: MOMENTO atau WALLPAPER



Eh...feature wall ni dinding utama yg 1st nampak bila masuk umah kan????
Kalau ikutkan umah aku ni dinding yg aku cat kelabu (post sblm ni)..
tu la dinding yg nampak dulu...

tapi...

aku decide dinding kat ruang tamu aku tu feature wall
hentam saja la....boleh jer kan...ruang tamu aku ni ke tepi skit...
Malas nak citer...haha

sebenarnya dlm dilema...nak tampal wallpaper ker nak guna jer cat momento...

korang senang yang mana???


Aku belasah beli dua-dua...
tgk la nanti mana aku guna...




Nanti aku buat pilihan....
yg mana satu idaman kalbu....

wallpaper tu beli kat kaison jer...rm 19.90 10m...
cat momento plak beli masa promosi raya tahun lepas...rm 95




#susah tak nak cat momento tu...tak pernah guna lg..wallpaper biasa buat.



10 comments:

Aty Fared said...

cat momento cantik.. saya suka..tapi.. kalau nak beli.. better beli lebih..sebab pakai cat momento kene guna banyak baru cantik..kalau nipis tak cantik sangat.. kalau beli asing2 die punya bancuhan..ada potensi tuk warna lari sikit.. :)

wall paper.. carik warne ekslusif.. yang tak banyak corak atau warna. since saya tau saiz ruang hall depan tu besar mana kan.. :)

sekadar pendapat..

Aty Fared said...
This comment has been removed by a blog administrator.
saye niza said...

sepupu sy pernah buat, katanya first try tak jadi! berbelak sket kot. lepastu buat lagi skali. hatanya nak buat ni tak boleh stop stop. kena jalan terusss sampai siap huhu. Good luck!

Han Hanni said...

wah...kalau saya mesti pening nak buat pilihan

ameris said...

jaja, cer try cat momento tu...
**fes time jumpa jaja kt umah aty
dulu kan.

Intan said...

saya baru je pasang wallpapper n baru smalam cat momento..
wallpapper mmg senang tp x tahan lama lg2 kalau ada anak kecil
senang je cat momento tu.. ikut jek apa dia suruh buat mmg akan jadi..

Kak Vit said...

taks abar nak tengok hasilnya.. :))

Ana Jingga said...

ikutkan cat momento lagi mengancamkan ,timbul structurenya, all tthe best, was here petang jumaat :)

Faizul said...

assalaamualaikum, hari ni saya check google, ternampak blog Pn. tentang krenovasi rumah...
boleh tau samada kontraktor Pn. buat kerja yang ok kualiti ke?
kalau kualiti ok, boleh saya dapatkan nombor contact kontraktor tu? rumah saya baru siap di area klebang, jadi mahu cari kontraktor pecah dinding, plaster siling, wiring, grill, etc

Unknown said...

Akak tgh dlm dilema nk pilih warna cat dalaman.. n feature wall.. bila tgk jaja punya idea dapatlah akak curi2 sikit idea tu.. tq Jaja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...