Wednesday 12 August 2015

KABINET TV & WALLPAPER PILIHAN



Finally....
Lama sangat survey rak tv ni..
nak yg murah...cantik...dan yg paling penting jimat space...

maka...

rak tv memenuhi kriteria kitorg...
kriteria yg berbajet rendah...


Yg atas skali tu...RM 399
Tu jer pon yg kitorg mampu....sejibik camtu la...
korang yng berbajet kecik cam aku leh la beli...
tu ada tertera no fon
Mmg saja aku letakan pic ni...
tapi harga tu x termasuk penyangkut tv tu...
dan jugak kos pemasangan, penghantaran pon ada cas..
ikut kawasan
cam aku...asben mmg pasangkan sendiri...
jimat RM 200...Dan kitorg mmg cash&carry Kat sungai buloh...
jimat lagi kos delivery...
penyangkut tv nak tak nak mmg kena beli...RM80...
Jadinya total lbh kurang RM480


tu cerita rak tv....

Satu hal lagi aku kecoh sgt nak guna momento ke Wallpaper kat wall ruang tamu aku kann..

ha...aku pilih wallpaper...

Sebab aku pilih wallpaper ..
cat momento yg aku beli tu aku beli 1 liter jer..
confem x cukup..
dan mmg dapat info dr adik manis aku sorang nih...
cat momento ni kalo kita tambah beli lain nanti kebarangkalian utk cat tu tak sama adalah tinggi....sbb cat ni jenis yang bancuh tu... [maaf kalau silap]
So...tak nak ambik risiko...
aku pon beli la wallpaper jer...

ala...wallpaper pon yang kaison tu jer...
murah...rm19.90/ roll = 10meter
Aku ni mmg bajet rendah2 jer...heheh
aku beli 2 roll...RM39.80...


Teaser dulu la eh...

Nanti next entry aku tunjukkan full pic...
dan jugak problem lepas siap pasang wallpaper ni...
Huhu sadis!!!


Ok...tggu next entry yer...










5 comments:

muzai said...

hee samalah kita.. ambil yg 399 gak..pastu diy sendiri..jimat tp sakit badan la tok laki

lipstikmerahyana said...

hehe.. sama kabinet kita..
beli kat tempat sama jugak.. cari paling murah..
cepat up entry... ta sabar nih

Han Hanni said...

ala..teaser.. nak tengok yang dah siapppp. cepat tau up entry baru.

momento memang nak payah. akan jadi tak sama kalau cat 2 tin berlainan.. kata orang la..

wallpaper tu dah siap bergam ke?

ameris said...

cepat update tau jaja... nak tgk efek wallpaper tu.

Ayu Rashid said...

weeeee...kak ayu tunggu hasilnya tau :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...