Thursday, 27 August 2015

BILIK PERMAINAN DILANGGAR GARUDA!!!!!!




Hari tu ada buat jamuan raya kat rumah comel..
buat simple2 jer..ajak jiran2 dan kawan2 terdekat..

abih jamuan tu...jenguk bilik mainan anak...
fuyooooo!!! Nak pengsan mak ko nak oiii...
Hahha...

Takpe...tu kreatif namanya...
budak2 yang cerdik pandai aktif dan bijak memang akan memunggah barang...
explore namanya!!!... dah namanya budak2...


Atas rak tu kosong
semua dah kat lantai...


Ai is ok jer...
sbb tu aku buatkan bilik permainan ni..
memang dunia kanak2 cegini...
biarlah dorang sepahkan dalam bilik ni..
Bilik mainan ni pon bukan besar mana..cenonet je pon..


Puzzle tu mmg asalnya dalam box...
hihihi..
kreatif sgguh kamu ni anak anak...


Disebabkan  akan ada lg tetamu yg ramai next weeknya...
gigih la mak anak dua ni kemas dulu mana yg patut...


Sekadar yang boleh jer la..









Main campak2 jer dulu...
Lapang sket nanti susun betul2 ikut kategori menan2  tu..








8 comments:

lia ummiirfan said...

mak aihh! terbalik bilik.. hihi..

5 keistimewaan Multivitamin yang pasti anda nak tahu

Allene typicalmommy said...

kemas mainan memang letih

NORITA MOHD IBRAHIM said...

He he.. bagus2 jaja.. penyabar dgn kerenah bdk2..

Lynd said...

memang kena tarik napas dan bawak bertenang dulu.

Aty_Fared said...

ini adalah permandangan biasa umah saya bilik qaleef.. [nanges banyak2] dah tak larat nak naik hantu...

nayfatimah rasyid said...

anak2

Nurul Syahida said...

Seronok baca blog ni..dekat di hati..:)

promopremi said...

informasi yang membantu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...