Tuesday, 25 August 2015

DEVIDER : Tukar kaler Grey Gelap



Kaler asal devider ni putih...
tu pon tukang yg buat devider tu tlg cat kan..
kaler selapis je kot...tapi nampak putih bersih suci murni gitew...

lama gak la bertahan putih ni..
sbb aku ni mmg super duper lambat utk mula ngecat..
ada jer kekangan nya...
hihihi [alasan]...

Seb baik putih...
kalo kaler hijau ker mau laju2 aku capai berus cat...
hahha...

apabila kegigihan dan ketekunan aku dtg..
mula la aku cat devider ni..
aku pilih kelabu gelap...
contra sket dr kelabu soft yang hampir kesemua dinding rumah...


malas giler kot aku nak setelkan celah2 lubang tu..
grrrr...kena gak buat..
takkan nak buat separuh jalan kn??

Tapi kalo layan je ngecat ni sebenarnya sekejap jer...
siap kaler semua tiang2 tu dlm masa sejam...
sambil2 anak aku tido jer aku beroperasi...hehe..

hasilnya..

pandangan dari ruang tamu


Pandangan dari ruang makan...

pusing2 tang tu gak...
alahai...rumah "comel" katakan...
normal la Tu...
bersyukur ada tempat berlindung..


hah..itu jer nak citer...
k.bai.








8 comments:

cik hani said...

saya ni dah setahun cakap nak cat, harammmmmmm tak buat lagi..
cat putih terbungkang kat dinding.
cat lain tak beli lagi

Z i E L A said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ameris said...

CANTIK.

Eintan Nurfuzie said...

grey warna slmt

NORITA MOHD IBRAHIM said...

Betul tu.. selamat n sng nak cat sb mcmana pun xda belak2 kan?

Adriana Vitashop said...

Cantik & Kemas :)

Sha Nikitasakura said...

Sronok baca pasal jaja deko2 umah ni..rasa smangat nak deko plak pas ni

anton said...

sangat menarik nih, perumahan jambi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...