Thursday 2 October 2014

Makeover DRAWER PLASTIK BIRU


fuh..harga minyak naik ni...moh kita jimat cermat sket..
make over ape yg ade..hehheh..


drawer plastik yg byk beri kenangan kat aku nih..
dr zaman study kot aku duk usung kesana kemari..
sampai skarang masih kat rumah aku...

kat entry sebelum ni aku pernah citer drawer ni duk kat ruang dapur umah aku...
since aku dah buatkan KC kat ruang dapur ni, kesian plak drawer ni cam terabai...
dah la kaler biru...
cam tetibe jer ade kat ruang dapur tu..

aku sayang nak buang barang...sebab masih elok..
nak letak kat bilik pon dah xde ruang...

so, terpaksa cari alternatif nak kasi macth ngan ruang dapur yang hitam putih...
 jom kita lihat hasil selepas di makeover!
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tadaaaaa!





gunakan wallpaper beli kat MR DIY..RM 3.90 satu gulung...
cukup untuk drawer ni...ade lebih lagi sikit...



# orang biasa2 ajer...berjimat selagi boleh #




30 comments:

Nurul + Nordin said...

adorable!!!!!

Fizah said...

K A G U M....!! serius cantikk kak...!!

Unknown said...

Wahhh cantik ni. Xtpikir pon blh touch up kn bg cantik huhu. Bgus idea ni

ezy.fia said...

lawanyeeee drawerrrrr..
limited edition ni.. hihik..

comel sgt

Kaseh Kamila said...

cool..mmg kretif dn jimat la mcm ni..:)

beargemoks said...

canteknya!!
kretip la..boleh terpikir pulak nk balut dgn wallpaper..good idea..
tq for sharing hehe

mun said...

cantik......tak pernah terpikir pun nak makeover gini...thanks for sharing

nayfatimahrasyid said...

kreatiflah , cantik pulak tue ;)

Elya Roza said...

creative kak !

MsBabble said...

kreatif

Unknown said...

jimat tu perlu..tambahan pula kalau dapat hasil yang super comel macam ni....kan..kan..kan

Anonymous said...

comelnye..ske bace blog akak. tp sy xduk umh sndri lg umh tgh buat lg so xdpt knci ag la. nt dh bleh msuk umh nk buat cm akak nie la. ske sgt tgk umah akak. umh sy tu pn kecikcomel jugak. hehe

Unknown said...

Kreatif laa

Anonymous said...

cantiknyeee... great idea!

Travel With Love said...

Sweet sangattt

fazianbatrisyia said...

cantik & kemas. buatkan sy punya boleh?

KakSuey said...

cantik!

Z i E L A said...

wah cantiknya..
nak buat jugak la..
ade rak mcm ni terbiar je kat blkg..

Ruzana Ibs said...

Kreatif, cantik & kemas.
Loikkke!!

Pn.Kacang said...

Comelnya. Bagus idea ni

Miss N said...

menarik... saya pun dah berjaya make over rak buku dengan menggunakan wall paper. boleh jenguk blog saya....TQ

nanie said...

cantik dan kreatif!!!

HEDER TILE AND PLUMBER said...

Ubahsuai rumah. Plumbing, pasang tile, tabletop, mengecat dll call 0182233854 khaidir

Unknown said...

simple..dN COMEL..KEEp it up..!!

ada masa free, jom lawat blog saya pulak..baru2 nak blaja deko rumah nih...:)

www.sihatnatural.blogspot.com

Myra Anne said...

arhhh..comey! nak buat kat drawer saya jugak. hehehe

Cik Ecah said...

kreatifnya...
terus nampak cantik giler laci ni! hehe

MumMe said...

Brilliant idea!

rumah dijual said...

wah keren banget rumahnya.

saye niza said...

wow! kreatif seni segala semua ada. Good idea. boleh la deco cam ni jugak .thanks!

Unknown said...

Cantik dan unik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...