Thursday, 25 September 2014

Penyangkut mr.DIY


haha tajuk!!
boleh la kan...


yg ni aku tak tau kategori susunatur ke hape..
belasah jer...
nak cerita pasal penyangkut tu je pon...

aku beli kat mr DIY..
rasa cam byk gunanya...
penyangkut ni jenis yg guna pelekat cam kedap udara tu...
maknanya tak yah nak drill bagai..
pusing jer ketat2 melekap la dia...
janji permukaan tu rata...

aku beli 2 pcs...
satu aku letakkan tepi dinding..
bawah tingkap sebab nak sidai kain lap..
so far ok la...
sgt practikal tuk masa ni...
akan datang tak pasti la kan...



yang satu lagi tu sebenarnya x de ruang dah nak lekat2 ni...
aku ade jumpa idea kat grup FB KSSA...
buat tempat letak hanger...
ok la...not bad...





mula2 ingat tak lekat..sebab kabinet tu kan jenis cam melamine...
tapi dah 2 bulan lebih masih ok...
mungkin sbb sangkut hanger jer kot...



hanger-hanger ni selalu beri masalah kat aku untuk aku susun..
jadi setakat ni aku rasa lebih praktikal cagini...

ikut hati aku nak jer aku sumbat lam kabinet tu...
tak kasi nampak kannn??
tapi sebab henger ni nak guna  setiap hari tuk jemur baju..
kira ok la...buat "rumah" hanger kat situ..
senang nak capai...cepatkan kerje..heh!


# caner korang susun hanger korang ek???? #





















12 comments:

Allene said...

idea letak bawah cabinet tu suka sangat...

entry terkini...Maaf Jikaku Tak Sempurna - Dari sudut aku

Lynda said...

Y tempat hanger tu bagus la.Guna y jenis sucktion tu eak. Y boleh lekat kt cermin tu.

cik hani said...

suke dengan penyangkut tu.
kemas sikit untuk letak tuala.

setakat ni hanger letak kat ampaian kain jer.

Fizah said...

taktahu ngape tetiba speechless..sbb rasa mcm asek ulang komen yg sama..iaitu kagum dan kagum dgn idea kak jaja!! tang hanger tu mmg terbaekkk...!!

hanger kitorang plak buh kat ampaian, nak guna terus amek...;))

mamaairis said...

sangat praktikal sis....saya xde space pon nak gantung hanger...tengah2 mencari gak nih......bole tiru idea sis nih....hihihihih

lesungpipit said...

yeayyy...cmne nk cite ek care sy "rumahkan" hanger...tp lebey kureng la...
x update lg n3 bab "rumah" hanger

SueRhiZha said...

Sangt bagus.! Sue pun suka bershoping di Mr.Diy.jom singgah di blog sue..

Rhizha17.blogspot.com

Maimun Razali said...

cantik..kemas n praktikal.....

Achey mohammad Nasir said...

mmg ok tempat penyangkut tu...senang dan x bersepah..senang guna senang simpan

Sha Nikitasakura said...

Sy pun sgkut kain lap mcm tu.. :)
http://tellingstory11.blogspot.com/2014/08/tempat-letak-kain-lap.html

nurulhuda said...

selalu kalu saya beli pnyakut mcm tu mesti tak tahan lama.. mudah benar tanggal, tak lekat laa.. kukuh jugak laa pnyakut akak beli tu...

saya hanger letak dalam bakul je, pastu letak tepi ampaian, hehehe...

Atieshah Ventures said...

Wah saya pun tengah pikir pasal susun atur nie...mmg sesuai sgt la...tima kasih...banyak na...sudi share..http://atieshahventures.blogspot.com...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...