Wednesday, 3 September 2014

KEMAS RUMAH ALA KADAR


ni entry terperap dalam draft...
aku publish kan jer cerita sebelom raya...

rumah selepas renovate mmg makan masa nak kemas...
tambah pulak dengan kesihatan yang tak berapa mengizinkan...
masa yang terhad lagi..

jadinya...guna khidmat maid harian...
aku sebenarnya tak berapa suka orang lain yang kemas rumah aku...
asyik tak kena pada mata aku...
tapi sebab masa tu bulan puasa..lagi seminggu nak raya...
terpaksa la aku cari orang nak kemas rumah...

kalau ikutkan rumah aku tu tak siap sepenuhnya pon lagi...
tapi tak pe...prinsip aku masa tu senang...
tak cantik pon tak pe...
janji kemas jer dulu...


SEBELUM

SELEPAS



walaupon dah kemas dari sebelum...tapi tetap tak puas hati...
susunatur memang ala kadar jer dulu...
lebih kurang jer semua...
dan yang penting dah tak ade habuk2 dan debu2..

dekorasi apetah lagi kannn...
memang masih tak berkesempatan...

ishaAllah jika ade kesempatan nati aku share lagi...







6 comments:

joijoi80 said...

ada seri nya di situ .. kemas dan cantik

Allene said...

cantik dah ada partition tu...

Fizah said...

aduhaiiii jatuh hati betul tgkkk....kak jaja ni mmg byk idea tau...suka sgt sy tgk hasil transformation rumah akk..dari dulu lagi mmg suka...gudjob kak....tolong teruskn lg kongsi byk2 ok...buh byk2 gmbr...tang stor baru akk tu paling berkenan...dapur pun suka..partition pun best...pintu stor tu cantik...aaa...suka SEMUA!!

nayfatimah rasyid said...

comeii jew

mamamustaqeem said...

tumpang tanya...frame gambar yg tampal kat dinding tu guna paku atau gam?

mamamustaqeem said...

tumapang tanya..frame gambar yg kat dinding tu tampal guna gam atau paku?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...