Tuesday 19 May 2015

FRAME IKEA:: Hadiah hari guru



16 Mei 2015
Hari Guru..tahun ni jatuh pd hari sabtu..
Tadika anak aku cuti isnin sbb ahad tu sukan..
so..cikgu2 anak aku akn dpt hadiah hari guru hari ni la...
dah selamat serah dah pg2 td..

ok..tahun ni aku beli frame ikea jer..
kebetulan hari tu jln2 ke ikea..
Ok gak la kan....




Rasanya x lengkap kalau bg frame tu semata2...
Sbb anak aku masih tadika..cikgunya pon 4org jer...
aku merajinkan diribuat puding triffle ni..
pastu label kan guna blackboard sticker yg aku beli lama dulu...
tulis guna marker kaler silver...

Tulisan free hand...mmg buruk sket la..xpe..SENI katanya...hehee



1 comment:

Unknown said...

Hi! 1st time jejak ni..

comel2 belaka hadiah hari guru..dulu masa sy sekolah..sy bagi pen pastu balut guna kertas..bubuh nama..ayat paling power 'GURU PENYULUH HIDUPKU" hehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...