Tuesday 21 May 2013

:: Ruang Tangga -susunatur frame- ::

salam semua...

1 hari 1 entry...-akan diusahakan-

susun frame! hah..frame pon ade cara nak susun ek??
semestinya lar kan...
semuanya harus TERSUSUN dan TERATUR..

ruang tangga umah aku ni agak seram suram jer...
heh..xde pape..kaler offwhite..yg ade hanyalah sebatang lampu kalimantan..
bosan hokeh...

perancangan aku nak letak jer frame2 kat tepi dinding tu...
nampak cam ade dekorasi sket ar...

bila letak gambar2 + ngan cahaya lampu rasanya lbh berseri kot...


ni tangga umah aku...haih..umah aku ade tangga????
ko bukak jer pintu utama akan nampak tangga dulu...
tangga lam rumah...



ni plan umah aku, ko tgk dan cuba paham2 kan...aku tak reti nak cter..
nak lebih detail di alu2 kan kerumah aku...errr..


stripes yg serong tu porch umah bwh aku..kira umah aku ni cam level 1 umah flat..
ek??? tak jugak! papelah...aku tak paham..korang mesti lg tak paham..abaikan..


errmmm... aku google2 tantang frame, jupe lak cara susunatur frame...
sukeeeee.... jom aku share....ni boleh pilih cara mana yg kita nak dan sukee....


yg ni contoh letak frame kat sudut umah..ermmm..ok gak...
-sambil angguk2 kepala-

aku suka yg ni ...tak sarat sgt... tp tak mo gantung beg kat situ! -ngade-




nota kaki : bila dah deko & SUSUN frame nati, aku share2 ngn korang ek???!...bye!


4 comments:

Fizah said...

wah semangat y'all..satu hari satu entri! ;) gud2!!

btw, sy faham townhouse ni camne..penah tgk gak area bdr seri putra bangi..ok je rumah mcm ni..mcm unik dan kiut jek..suke2...tak sabau tgk hasil susunatur framenya!

nurulhuda said...

dah lama cari susunatur frame nak lekat kat dinding.. boleh jadi rujukan nanti =)

nota: okay dah semangat nak pi beli frame gambar bnyak2..

mun said...

elok jugak buat susunan frame gitu..sambil naik ke atas sambil tengok hehehee

Drill Lubang Skru @ Water Heater Area Putrajaya: 0176431977 said...

Salam tuan blog, nak tumpang iklan sikit ye...

Pemasangan Shower Water Heater / Drill @ Tebuk lubang Skru dinding konkrit, dinding jubin, pemasangan bracket TV, PEmasangan kipas siling, kipas dinding, pelbagai jenis lampu, pasang frame, cermin, rak dinding dan sebagainya.... Untuk Kawasan Putrajaya dan area bersebelahan dengannya...

Sila lihat blogspot saya untuk info lanjut: http://shower-heater.blogspot.com
atau boleh hubungi saya terus di 0176431977 (Call / sms / WhatsApp)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...